کرکره پلی کربنات را بیشتر بشناسید

کرکره پلی کربنات

 

در زمان گذشته که کرکره های برقی وجود نداشت، مردم از درب های قدیمی استفاده می کردند که از امنیت پایینی برخوردار بود. اما امروزه به دلیل رشد تکنولوژی، با ساخت کرکره برقی، امنیت بسیار بالا برای منازل و مغازه ها فراهم شد. از این رو این نوع کرکره در بین مردم بسیار محبوب شد.

 آشنایی بهتر با کرکره برقی پلی کربنات 

در گذشته نه چندان دور از درب های آلومینیومی و چوبی بهره می بردند. به هیمن منظور، طول عمر این نوع از درب ها بسیار پایین بود. اما با آمدن درب های کرکره ای پلی کربنات در بازار، از آن می توان سالها استفاده کرد. مجموعه پیمان دُر با سالها تجربه در این زمینه در خدمت شما عزیزان است، با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

پلی کربنات

ویژگی های کرکره پلی کربنات

کرکره پلي کربنات در مقابل کرکره های قدیمی، از امنیت بسیار بالاتری برخوردار می باشند. کرکره پلی کربنات در انواع مختلفی تولید و عرضه می گردد. برحسب نیاز و کاربرد می توانید از آن حداکثر استفاده را ببرید. پلی کربنات از مشتقات نفت است. به دلیل استحکام و دوام بسیار بالا این محصول، آن را به فولاد پلاستیکی نیز می شناسند. کرکره پلی کربنات همانند شیشه، شفاف است.

با در نظر گرفتن اینکه کرکره پلي کربنات را با نام کرکره برقی شفاف نیز می شناسند. بعضی از مردم باور دارند، که این نوع کرکره از جنس شیشه است، اما به هیچ وجه اینطور نیست، با توجه به اینکه شیشه معمولی، مقاومت و استحکام خوبی ندارد و براحتی می شکند، استفاده از شیشه معمولی در این نوع کرکره به هیچ وجه مناسب نیست. از ویژگی های بارز این نوع کرکره این است که، مقاومت مناسبی در برابر زنگ زدگی، خوردگی شیمیایی، سیل و سونامی از خود نشان می دهد. تا به الان این نوع کرکره در بازار به دو صورت مات و شفاف موجود است. ناگفته نماند که کرکره پلی کربنات شفاف، گران تر از بقیه کرکره ها است.

پلی کربنات

کاربرد کرکره پلي کربنات چیست؟

با استفاده از کرکره پلی کربنات به راحتی می توانید تا 40 درصد از اتلاف انرژی جلوگیری کنید. و همچنین می توانید از عبور صدا تا حد قابل توجهی جلوگیری کنید. ناگفته نماند که به دلیل شفافیت بالا، به نوعی درب ضد سرقت است. به طوری که در هنگام سرقت، سارق در معرض دید قرار می گیرد، که ویژگی خوبی است.   

ناگفته نماند در صورت قطعی برق، می توانید کرکره را به صورت دستی باز و بسته کنید. به علاوه اینکه، این نوع از کرکره ها، با داشتن ریموت کنترل می توان آن را بالا و پایین کرد. که این جزو مزیت هایی است که همه مردم آن را می پسندند.

بسته به مکان نصب و نوع کاربری، ضخامت بکار برده شده، تغییر می کند. ممکن است ضخیم تر و یا نازک تر شود. پیشنهاد می کنیم برای نصب این نوع از کرکره ها از نصابی که تخصص این کار را دارد استفاده کنید، و خودتان نسبت به نصب آن اقدام نکنید. 

موارد استفاده کرکره پلی کربنات شفاف کدامند؟

  • فروشگاه و هایپر مارکت ها
  • مراکز تفریحی و تجاری
  • استفاده به عنوان نمای دکوراتیو در خانه ها
  • استفاده به عنوان پارتیشن بندی در فروشگاه (نوع شفاف پیشنهاد می گردد)
  • درست کردن روف گاردن در برج های مسکونی
  • پارکینگ های آپارتمان ها و برج های مسکونی

کرکره پلی کربنات

ویژگی های کرکره شفاف برقی

کرکره برقی پلی کربنات شفاف، به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند. در حقیقت با استفاده از کنترل از راه دور به راحتی می توان آن را بالا و پایین کرد. در ادامه به بعضی از ویژگی ها می پردازیم. ویژگی های مهم عبارت اند از :  

  • شستشو و نظافت آسان
  • مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه  
  • مقاوم در برابر آتش گرفتن
  • سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف
  • مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید (UV)
  • قابلیت استفاده از رنگ های گوناگون در آن (همانند گلد، سیلور، سفید مات و شفاف )
  • وضوح و شفافیت بالا

کرکره پلی کربناتی

باید گفت که امروزه، آنقدر استفاده از این نوع کرکره ها افزایش پیدا کرده، به طوری که با یک نگاه به مراکز تجاری می توان متوجه شد که چقدر این محصول طرفدار است. و محبوبیت دارد.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات فنی و آگاهی بیشتر دارید، با متخصصان فنی و کارشناسان فروش مجموعه پیمان دُر ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

منو